Hoe begin jij de dag?

Start de dag met een ontbijt! Deze mag zeker niet ontbreken om jouw dag goed te starten. Op deze manier start jij de motor van jouw lichaam en ben je energiek begonnen aan de dag.

Sla geen ontbijt over wanneer je geen suiker dip wilt hebben in de middag of je geen concentratie hebt om goed te functioneren, eet meerder keren op een dag.

Een goed begin van de dag kan bijvoorbeeld met een smoothie, makkelijk te bereiden en je drinkt het makkelijk weg. Geen tijd om in de ochtend een smoothie te bereiden? Maak deze de avond van te voren klaar en bewaar in de koelkast!

 

Havermout smoothie ontbijt smoothie:

Frambozen – havermout (zelf neem ik glutenvrij – licht verteerbaar voor de darmen) – sinaasappels uit persen (of water) – munt. Doe alles in de blender. Wanneer het nog te dik is voeg nog wat uitgeperste sinaasappels bij of water.

 

Een heerlijke groene energieke smoothie:

Mix van groente en fruit.

Smoothie met kiwi, avocado, veldsla of spinazie en basilicum. Hou je meer van zoet, voeg dadels of banaan toe.

Snel te bereiden in de blender;

1 kiwi – 1/2 avocado – handje veldsla of spinazie – 1/4 bakje basilicum – 1 komkommer voor de sap en de frisse smaak, en alles in de blender. De komkommer kan met schil in de blender, wil je geen komkommer,, voeg 50ml water toe. Heb je geen blender? Gebruik een staafmixer, de smoothie wordt wel iets minder glad.

 

Extra voor de huid en lichaam gebruik ik zelf C & C om mijn bindweefsel stevig te houden en voor sterk collageen, Skin-X  voor het smeren van de binnen kant van mijn lichaam (net als body lotion, maar dan voor de binnen kant), Ultra-Vital, beschermt tegen de veroudering en verhoogt de weerstand.

 

Heb jij een smoothie die je lekker vindt? Laat het weten, dit willen we graag delen met andere.

Succes met het bereiden van je ontbijt smoothie!

Patricia Ides

 

 

Deel dit artikel via:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email